onsdag den 3. juli 2013

Sygdom / for meget fritid


Min hjerne kører på højtryk, mens jeg ligger brak og forsøger, at lade være med, at hoste mine lunger op. 
Så jeg har lavet en liste med lidt af min undren. 

Dagens spørgsmål.. eller generelle spørgsmål. Faktisk.

* Hvorfor vinder jeg aldrig i lotto?

* Hvad fejler ham der Dean (D-an, Dejan?) (fra denne reklamer, hvor han skal være speaker)?

* Kan man mon få amputeret enten sin hals eller sine lunger? Altså bare midlertidigt. 

* Hvorfor går alle mennesker op i hvad Camilla Plums familie har gjort ved en pony? (Har indtrykket af, at den var familieejet).

* Hvorfor smager alt med hyldeblomst så rædsomt? Det er eller så yndigt, når man bruger den i madlavning, saft osv. 

* Hvor er der aldrig noget interessant i tv når man er syg? (Har kun kanal 5 og tv3, men alligevel.)

* Hvor bliver sommervejret af?

* Hvor tillader Hoste-fra-Helvede kun at jeg sommer mellem 03.45 og 07.30? Besværliggøre healing og ferie-afslapning en del. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar