mandag den 1. juli 2013

Shh!


Jeg holder kæft i dag. For en afvekslings skyld, er jeg blevet ramt af forkølelse, hoste og ørepine, det er virkelig skønt. Det er særligt gået ud over halsen/lungerne denne gang, så for at skåne det område lidt, har jeg besluttet at holde mig i ro og holde min mund hele dagen. Nu må jeg se om det lykkes. Jeg har for vane, at synge ca. 85% af mine vågne timer, når jeg går rundt for mig selv, så det bliver da lidt af en udfordring. Altså, det er ikke sådan noget skønsang, men mere sådan noget 'lålålå'-agtigt, brudstykker af børnesange eller sange som jeg selv finder på. 
Tror jeg vil gå i bogreolen, for at om der ikke ligger en eller bog, som trænger til, at bliver læst eller genlæst - det burde kunne opsluge mig et par timer, som minimum. 

2 kommentarer:

  1. Årh din stakkel! Jeg hader at have ondt i halsen. God bedring. Jeg har hentet pakken på posthuset i dag, og tusind, tusind tak! Det hele er bare så fint - og gennemført med uglepapir på pakken. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tine - det er altså også ret træls.
      Hvor er jeg glad for, at det hele nåede sikkert frem. Og ja, lidt ugler måtte der jo til, nu hvor det skulle sendes til dig (;

      - Kit

      Slet