torsdag den 27. juni 2013

Ohøj, skipper - sommerferie i sigte!


Når man har brugt det meste af de sidste to døgn, på at glo på det her:



 .. er der intet så skønt, som at få foræret sådan en omgang her: 




Så! Nu er der ikke lang tid tilbage af min 48 timers skriftlige eksamen tilbage. Jeg har så småt besluttet mig for, at nu må nok snart være nok. Jaja, jeg kúnne godt anstrenge mig noget mere, men helt ærlig - jeg vil altså bare gerne have noget sommerferie.
Godt, at der pludselig ikke er længe til, at klokken slår 10 i morgen formiddag - for derefter står den på ugevis af frihed, hygge, grill, solskin, ferieplaner med alle de søde og for fornuftighedens skyld nok også lidt arbejde. 
Jeg starter ud med at fejre herlighederne, sammen med Verdens Bedste Kit, som kom forbi med overstående lækkerier tidligere idag - og jeg glæder mig helt vildt til det går løs! 
Hende, en flaske rødvin (eller ti) og et læs røde bøffer, er lige akkurat klientellet, jeg helst vil bruge min første sommerferiedag i selskab med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar