søndag den 16. juni 2013

Fredagsmiddag

Helstegt kylling, nye kartofler, ny-syltede agurker, kyllingesovs og krydret løgkompot.

Tilbehør til is

Pynt-selv-is & Kaffe

Aftenens film

Fredag havde jeg inviteret mine forældre og søstre på aftensmad, dessert og film. Alle med undtagelse af Lange havde endnu ikke set Tintin-filmen, så valget faldt på den. Jeg var meget overrasket over, hvor godt underholdt jeg følte mig - den imponerede mig virkelig. Der var flere gange, hvor jeg sad og forsøgt, at komme i tanke om, hvor mod jeg havde set diverse 'skuespillere' henne før, fordi jeg simpelhen glemte, at den var animeret. 
Maden blev også velmodtaget af mine søde gæster - jeg var også selv rigtig godt tilfreds. Elsker når maden kommer til, at smage lige som man forestiller sig. Løgkompotten var jeg især glad for lykkes, da det var første gang, at jeg forsøgte mig med den. 

I dag står på afslapning - min første feriedag uden planer. Jeg var dog oppe det meste af natten, da jeg er påbegyndt et nyt malerprojekt, så alt kommer til, at blive stille og roligt i dag. 

2 kommentarer:

  1. Hvor ser den isdessert god ud! Jeg må også få set Tintin igen. Sidst jeg forsøgte faldt jeg i søvn, fordi jeg var gravid og træt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - den vakte også glæde blandt gæsterne (:
      Tintin var virkelig god - jeg ville i hvert fald give den en chance til, hvis jeg var dig.

      - Kit

      Slet