fredag den 31. maj 2013

Lækkerier.



Igår medbragte jeg lidt hyggeligt til kaffen, da jeg besøgte vores forældre. Kunne ikke stå for fristelsen, da jeg så Brugsen bød på Café Latte flødeboller - og blev ikke skuffet, de kan bestemt anbefales (hvertfald hvis man er en vild haj efter kaffe, ligesom det ligger til vores familie).
Idag skal jeg selv forkæles med en masse lækkerier, hvis jeg kender traditionen ret; der varer nemlig ikke længe, før jeg skal til fredagsaftale oppe hos Kit, og jeg glæder mig som altid helt vildt.
Fredag rocks.

2 kommentarer:

  1. Dem med appelsin kan også anbefales ;-)

    God weekend - nu vil jeg lige fantasere lidt om flødeboller... mmm...

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, de var ikke at finde den dag, må lige på jagt - overvejede også stærkt dem med jordbærsmag (:

      Du må også have en dejlig (flødebollefyldt) weekend!

      - Anne

      Slet