fredag den 19. april 2013

Jeg glæder mig, som altid..


 ..Inden længe skal jeg nemlig besøge den søde Lange. Bliver spændende, at se hvad lækker mad, hun tryller frem - det er altid vidunderligt, at spise sammen med en, som man deler livretter med. Har aldrig gået hverken sulten eller utilfreds fra bordet i Langebo. Jeg skal bare medbringe vin, så det er jo bare så nemt for mig. 

I dagens anledning, har jeg forsøgt, at gøre mig lidt tøset. Har både taget øreringe og øjeskygge på. Eller, jeg har brugt øjenskygge som streg, men lidt har også ret. Er dog allerede ved, at få lidt spat. Går normalt kun med mascara, et par gang om måneden, og så lidt sort streg, hvis det skal være helt vildt. 
Nu må jeg se hvor længe det holder. 

Håber I får en skøn aften! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar