lørdag den 20. april 2013

Festlige festligheder




Igår var jeg som bekendt på besøg i Langebo. Jeg blev trakteret med tre retter super lækkert mad, og min jubel ville ingen ende tage. Det kan godt ske, at det burde være kedeligt, at spise bøf hver eneste fredag - men det er altså bare en fornøjelse uden lige. Den gang blev den serveret med et kæmpe grøntsagsfad som tilbehør, det var der virkelig godt spark i. Elsker når der er så mange forskellige teksture i en ret. 

Da alt det yummede mad var indtaget, skruede vi op for både musikken og den festlige stemning. Der er altså bare et eller andet vidunderligt over, at skabe sig til idiotmusik i timevis.



 Nu vil jeg se om jeg kan finde noget i min filmsamling,som jeg gider at stene til. De eneste 2 kanaler, som mit tv kan vise, sender en eller anden form for belastende krigsfilm. Zzz... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar