søndag den 24. marts 2013

Søndag aften.


Krummerne 2 kører i baggrunden, figenstænger og varm kakao hersker på og i det royale porcelæn, og jeg drømmer mig væk, til alle de lækre deal-ferier, der dukker op på nettet. Mig og Kit går nemlig jævnligt i ferie-mode, og sender links til hinanden over facebook, efterfulgt af en masse "gid vi skulle afsted"-beskeder. Idag er en af den slags dage. Det er temmelig hyggeligt, selvom vi godt ved, vi ikke liiige har pengene. 
Man kan næsten ikke bebrejde Boris og Ivan for at forsøge at score lidt ekstra skejsere. Men tror nu alligevel ikke, jeg vil forsøge mig med at kidnappe et barn. Tror ikke, det er min boldgade. Må nok hellere væbne mig med tålmodighed og spare op i stedet, tror jeg.
Godt, der snart er påskeferie - den er nemlig spækket med hyggelige planer for mit vedkommende.

Skal I lave noget hyggeligt i helligdagene?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar