onsdag den 27. marts 2013

Påsken blev indledt..

.. På en af mine absolut favorit steder i verden, nemlig Aalborg Zoo. Havde en skøn eftermiddag i det lækre forårsvejr, hvor jeg både fik fornøjelsen af at opleve at alle dyrene nu er ude af burene igen, at havens kaffe to-go ikke er spor værst og at overvære sælfodringen stadig holder hårdt.

Men sådan en gang frisk luft, kræver også et solidt måltid mad - og hvad bedre end en omgang røde peberbøffer med litervis af rødvinssauce og garniture? Smagte aldeles himmelskt, siger jeg dig!

Nu er planen at igangsætte videomarathon og sliksspisning til en god røvfuld underholdning. ("Modig", "Hotel Transylvania" og ikke mindst "Frankenweenie")
Påskeferie rocks!

2 kommentarer:

  1. NEEEEEEEEEEIJ, SE LIGE ALLE DE RØDE PANDAER!!! Nøj, altså! <3 <3 <3 Jeg flytter helt klart til Ålborg, når jeg kommer hjem igen! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det kan være de har en plads i pandaburet du kan leje :D Så kan du for alvor udleve drømmen om at eje en! Jeg lover at vinke, når jeg kommer forbi (;


      - Anne

      Slet