fredag den 22. februar 2013

Fredagsstatus.

Amerikansk komedie på lav-intelligens-niveau, lækkert snackbord, brandsmart løbepandebånd på indendørs, dejligt selskab og en skøn varm dyne at gemme sig under - se det er vejen frem mod helbredelse, I'm sure B-)

..(Ps. Wauw, ens pandehår bliver kækt med sådan en pandebånd. Gudskelov, man ikke er modeblogger, og har et image at leve op til. Havde også hjemmeviklet turban på i Aldi. Kan max håbe på at blive trendsetter ved et rent tilfælde. Meeen, det sker sgu nok ikke - det fængede da hvertfald ikke an, da jeg kom til at tage derover og handlede iført strikkede regnbue-futter med pompomer)

2 kommentarer:

  1. I Aldi kan det outfit da ikke stikke så meget ud? ;)
    Har det vildt over pistachienøddeskålen. Har det generelt vildt over element. Jeg mangler virkelig noget Element i min samling. Efter jeg har fået måge, blå blomst og mussel, ville den blå element være PERFEKT jo.
    Jeg har bare så meget at jeg snart ikke ved hvad jeg mangler.

    for øvrigt. Hvor meget guldbestik har du? jeg har tagtøj og bestik til 12 mennesker, men min kæreste HADER det, så jeg vil outshippe det til nogen der vil sætte pris på piratguldet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Elements er også superfedt, især det i blå nuancer :D Dog er overstående skål vores mors.
      Men har også Elements hjemme på hylden. Synes nemlig også går fedt i spænd med bla. mit Mussel og Blå Blomst - mangler dog stadig Måge i min samling. Meeen planen er at halvdelen af mine spisetallerkner skal være Måge - har pt. 6 spisetallerkner i Prinsesse til at matche dem. Du må også på Elementsjagt!
      Det er desværre Kit, der er den heldige ejer af guldbestikket - hun har pt. til otte personer - og jeg er ikke spor misundelig *host*

      - Anne

      Slet