onsdag den 13. februar 2013

Deep Blue Burger.

Igår stod menuen hjemmebagt havregrynsbolle, skarp og syrlig coleslaw, rejesalat m løg, dild og citron, toppet med hårdkogt æg - yumyum. Bliver altså aldrig træt af fiskepålæg.


Idag er jeg tilgengæld inviteret på chili con carne, som også ligger  højt på listen af livretter, så det glæder jeg mig til. Spicy niceness af den bedste slags.
Meeen dagens største højdepunkt er klart, at jeg er allerede er hjemme i Aalborg her kl. 16. Hurra for kursusdag!



2 kommentarer:

  1. MUMS! Det ser bare godt ud. Jeg ELSKER også fiskepålæg. Mine kolleger synes altid det er vildt klamt, når jeg spiser kippers eller makrel til frokost på arbejdet. :( Og hurra for en kort dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tsktsk. De er sarte er de! Og ja, hurra for korte dage - og fisk på dåse!

      - Anne

      Slet