lørdag den 23. februar 2013

Blank walls are criminal






Af en eller anden grund, er vores forældre altid mega seje til, at finde noget interiør, som gør mig vild af misundelse. 
Denne gang er det far, som har fundet disse mega fede arTTiles. De laves både i lærred og porcelæn. Synes det er et genialt koncept. De kan både bruges til at skabe eget 'patchwork'-kunstværk, som fliser eller som råt pynt rundt omkring i hjemmet. Blev endnu mere forelsket i dem, efter jeg cyklede lidt rundt på deres hjemmeside (her), og så hvor mange fede ideer andre mennesker har fået, når det kommer brug af arTTiles.

Jeg har trang til at få en af hver. Simpelthen. Bare bore alle fliserne ned i køkkenet og badeværelset, for derefter at sætte dem op i stedet. Et stort virvar af kunst og lækre farver. Det ville lige være noget for mig!

Det er svært, at sige hvilken en, jeg helst vil have, men dem der tiltaler mig mest er nok porcelænsfliserne i pink/hvid eller brun/mint, og af dem i lærred, er det den med fuckfingeren og den med de udtrådte børnesko. 

Ja, hvem der bare havde en ejerlejlighed og en million. 


Vil du se mere, så kig på http://www.arttiles.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar