fredag den 8. februar 2013

Afbræk af den gode slags, samt et lille tip..


Igår hyggede jeg mig med lakridser, danskvand, ny-lejede børnefilm og dejligt selskab. Lige hvad jeg trængte til.
Kender I forresten godt "Blue Keld" danskvand? Lad jer ikke narre af det virkelig åndssvage navn, for de er faktisk gode. Og bestemt forsøget værd, hvis I ligesom mig ikke lige er en haj efter sodavand eller juice. De er sådan lidt i boldgade med "Egekilde-med-smag", bare billigere - disse er købt i Rema'en for en 10'er stykket, og fåes også ind i mellem på Spot i Netto. Ikke værst. Selvom jeg nu sædvaneligvis hellere vil have varm kakao eller kaffe at hygge med - meeen har jeg til en afveksling lyst til noget koldt, så er de et udemærket alternativ til postevand. Men egentlig bruger jeg dem helst med en sjat vodka i, ala budget-Skinny-Bitches på en fredag aften - så er man jo næsten en af dem med en tøset drink i hånden B-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar