lørdag den 26. januar 2013

Endnu en.




Se, hvad jeg fik af de gamle i torsdags, bare sådan lige 
Endnu et vidunder til min multi-koppe/krus-samling! En samling, som allerhelst skal ende med at indeholde alle versioner af drikkevenligt royalt porcelæn i blå og hvid. Pt. er der både musselmalede højhankskop, en Blå Blomst mokka-kop, Hvid Riflede termokrus, Signatur og Prinsesse krus og andet lækkert i stakkene, og nu har de fået selskab af dette lækre bæger fra Hvid Elements. Elsker helblonde og Flora Danica deltaljerne i det stel - diskret luksus når det er bedst.
Drømmer om et Blå Blomst termokrus eller en Måge-kop bliver det næste medlem.

2 kommentarer:

  1. Sådan en vil jeg også gerne have. Men lige præcist den model er udgået. Det samme med måge koppen, så de er ret svære at få fingrene i.

    Der er forresten tre forskellige dekorationer på blå blomst termokrus. Skynd dig at skaffe dem, for de er ikke i det nye katalog.

    Ja, jeg er vist med i samlerpsykopat-klubben.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved godt den er udgået, derfor er jeg også særligt glad for at få en - og jeg er nemlig også urolig for, at det bliver svært for mig at skaffe måge-koppen (;
      Vi har en mor, der holder skarpt øje med hvad der udgår og kommer frem, så vi er altid helt opdateret, men tusind tak for de gode tips :D Det er altid skønt at få bekræftet, at der er flere samlerpsykopater ude i det ganske land (;

      - Anne

      Slet