tirsdag den 22. januar 2013

Der er altid noget at fejre.

Orientalsk-krydret kartofler, indbagt pangasius med stuvet spinat, grønne bønner med citron vinagrette og hjemmelavet salsa. 

Rødvin. Masser af rødvin. Og kage. Masser af kage!

Igår var en af de mandage, som egentlig bare skulle have gået med en lækker gang aftensmad, og en Disneyfilm på skærmen, men som istedet endte i rødvin, tyskerøl, kage-orgie, lakridsspiseri, meget høj skønsang og en lille tur i byen.
Derfor var det særligt skønt at starte dagen ud på Café Vi2, med sådan en omgang her:



- og for det ikke skal være løgn, er jeg inviteret på flæskesteg hos Kit, inden jeg skal begrave mig i eksamenslæsning - glæder mig allerede. At spise godt, er at leve godt, eller hvad man nu siger B-) 
Nå. Nu må jeg nok hellere åbne statestik bøgerne, og lade somom jeg bruger min læseferie, til rent faktisk at læse i.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en god mandag :) Og den mad ser så lækker ud!! Og sejt at tage i byen på en mandag. Det tror jeg ikke at jeg gar prøvet siden jeg fit hue på hovedet :)
    Håber at I får en dejlig aften, inden bøgerne tages i brug :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bestemt også en helt vildt dejlig dag - hverdagsbyture går aldrig af mode (; Var det ikke fordi, jeg holdte mig selv i nakken, skete det langt oftere end det gør nu.
      Jeg har netop sat mig med bøgerne, men indtil da, har aftenen været ligeså dejlig, som jeg kunne ønske.
      Du må også have en skøn aften (:

      - Anne

      Slet