torsdag den 27. december 2012

Pladsmangel på bedste vis.




Ja, min KingFisher lider af pladsmangel, efter alle mine nye julegaver er kommet på plads.
Men jeg brokker mig absolut ikke - elsker-elsker alt mit nye (og gamle) stel! Og er jo nu blevet et fuldbyrdet medlem af Flora-klubben, så det har naturligvis fået ærespladsen mit i reolen.
Bemærk desuden de to nye Signatur-fade, som jeg har fået i pakkekalender. Egentlig er de udgåede, men mor har, snu som en ræv, gravet nogle frem rundt i butikkerne. Glæder mig sådan til at tage dem i brug.

2 kommentarer:

  1. Ej, sikke en smuk reol! (og stel, selvfølgelig, men det ved jeg altså ikke så meget om). Det er en af mine yndlingsfarver, og den er godt nok flot til det hvide stel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg er også simpelthen så glad for den, synes også virkelig stellet kommer til sin ret deri (:

      - Anne

      Slet