onsdag den 19. december 2012

Anti-sponsoreret indlæg om ny favorit.


Er du også en haj efter figenstænger, og savner nye smagsvarianter? Så skulle du tage at prøve disse barer, med solbær!
Det er som om det bare er luksusversionen af den gængse figenstang - du ved, dyrere, i pænere indpakning, og inkluderet et medfølgende "ih jeg er så naturlig"-image, når man fisker den op af sin taske. 
Ikke værst, når man elsker pæne emballager.
Og så er de tilmed gode - mere bastante, godt med nøddeknas og mere gennemtrængende smag, end de sædvanelige. En voksen-figenstang om man vil! 
Bliver altid anklaget for at være mærkelig, for det er åbenbart "kun børn der spiser sådan nogle frugtstænger" - tsktsk, de skulle se mig idag, med min pæne-pæne hipsterversion. 
Bevares, jeg ved jo udemærket at jeg 80% af tiden ender med at købe min elskede, billige nødde/figenstang i den børnevenlige plastikpakning, men falder jeg over dem her på tilbud, kunne de godt ryge i kurven igen. Yumyum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar