mandag den 19. november 2012

Noget om arvelighed..




Ja, så skete det igen. Jeg har lavet en typisk "Far" - en helt og aldeles klassiker i mit barndomshjem, set gang på gang. Kender du den ikke? Jo, det er såmænd når man bruger et redskab, til noget, det absolut ikke er beregnet til - og så ødelægger man det altså :D I min fars tilfælde, sker det dog hovedsageligt fordi, han er stærk som en okse. Som da han prøvede at klippe søm over med en knivtang, og knækkede knivtangen - eller da han ordnede ledninger med en globalkniv, så knivsbladet flækkede. Og både mig og Kit har nu arvet denne tendens.
 Men nu er jeg ikke lige så stor og stærk som min far, så jeg formåede kun at ødelægge en plastik-palet - fordi den "garanteret var ideel, til at fjerne indgroet havregrød på royalt porcelæn med". Oh well, åbenbart ikke - det kunne der da godt have stået på emballagen, ikke?
Nå, men så må dagen jo byde på en tur i Rema'en og se om de skulle have lidt tag-tøj på lager, så jeg igen kan vende skrammelæg på panden.

I må have god mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar