mandag den 12. november 2012

Allerhelgensfest





Edderkoppemuffins 
Gravsten med kakaosmag
Spøgelser og monstre 
Heksefingre 
Demonkage 
En hel storm af billeder fra vores fest i lørdags. Tema var, som I nok kan se, Allerhelgens. Vi valgte at lave en lækker og billig hovedret, så vi kunne kaste vores penge og energi efter vores dessertbord. Det blev efter alt at dømme en stor succes og kan ikke forstille mig, at der var nogen som gik sultne herfra.
Der blev fest, drukket og skrålet natten lang, og klokken nåede endda også at slå 7 før jeg lukkede mine øjne.

4 kommentarer:

  1. Sikke en fest - hvor ser det hele ækelt, (u)hyggeligt og (u)lækkert ud :D :D

    Er vild med de der heksefingre, de er særdeles nasty :S
    Tema-fester er de bedste, jeg glæder mig til at skulle holde børnefødselsdag - så skal det altid være tema fest!!!

    - Maj :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var også bare ulækkert-lækkert! Enig i det med heksefingerne, de er Langes værk, lavet på min opfordring - synes simpelthen at de så grimme :D

      Tema-fester er vidunderlige, bare det ikke er sådan nogle hvor man skal klædes ud eller gæsterne skal påduttes en eller anden form for opførsel (:

      - Kit

      Slet