søndag den 7. oktober 2012

Tanker fra en samlerpsykopat..








Den nemmeste løsning, når man skál vælge er, at vælge alt. 
For så har man jo egentlig slet ikke valgt, og så må man ønske sig alt alligevel. Og sådan er det gået iår, da jeg skulle skrive ønskeseddel. For jeg har simpelthen ikke kunne bestemme mig for hvilke Royal Copenhagen kopper, jeg skulle samle på - udover de musselmalede krus jeg allerede har. De er jo alle sammen alt for smukke, til at vælge nogle fra. Og jeg samler jo i forvejen både på Musselmalet - og Blå Elements - og Hvid Elements - og Hvid Riflet - og Prinsesse - og Halvblonde. Så hvorfor ikke bare ønske sig allé  former for kopper og blande med resten?
Ej, jeg hár faktisk begrænset mig.. lidt hvertfald.. skal hverken have Farvet Elements, Contrast og Mussel Mega indblandet - så lidt har jeg da (fra)valgt.
Glæder mig allerede til at udvide samlingen yderligere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar