onsdag den 31. oktober 2012

Solo snyggeri.




Idag starter jeg min dag stille og roligt, med kaffe og magasiner på biblioteket, inden jeg skal et smut ind til byen og kigge lidt - det er vel ikke lønningsdag for ingenting? Og kalenderpakkerne køber jo ikke sig selv. Det er nu ikke værst med sådan en dag, når man ved, at der i morgen venter mig en 24 timers eksamen. Yaiks - må hellere helgardere mig med tons af varm kakao, og ellers håbe jeg får et uforklarligt anfald af genialitet skænket natten over.

2 kommentarer:

  1. Gratis magasiner på biblioteket er ikke det værste man har:-)Jeg plejer at låne Magasinet Mad og Spis Bedre, fordi det er de madblade jeg er for nærig til at købe selv - det er jo ikke meget andet end en stor reklame efterhånden, men indimellem kommer der jo alligevel et guldkorn :-)

    God dag og held og lykke i morgen :-)

    Mange hilsner fra

    Anne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, bestemt ikke - og det er lige netop også madmagasinerne, jeg har fat i - de er nemlig temmelig dyre, men også virkelig hyggelige at få fingrene i - så er det nemlig at biblioteket er et skønt sted :D
      Og mange tak!

      - Anne

      Slet