mandag den 22. oktober 2012

En skøn fridag.

Jeg har været så heldig, at være velsignet med en fridag i dag (jaja, jeg havde jo heller ingen efterårsferie i sidste uge, hvor I andre gik og pralede, vel?), og det skulle udnyttes. Så morgenen startede stille og rolig, med skøn, simpel morgenmad, hvorefter jeg drog i Zoologisk Have for igen at bruge mit efterhånden tyndslidte årskort. 




Eftermiddagen blev afrundet med en tur på Café Klostertorvet, og ikke mindst et smut i "Sølv & Guld" - en antikbutik i Gravesensgade. For rygtet sagde, at der var en stak Blå Blomst kaffe-tallerkner, som bare lå og tiggede og bad, om at komme med mig hjem. Og det gjorde der, ganske rigtigt. Så efter lang tids gennemgang og vurdering af indholdet i stakken, røg disse fire skønheder med i tasken. 
De er bare såsåså flotte! Og så til sølle 70 kr. stykket - det er jo så godt som foræring, så smukke som de er.






2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, synes også det var ganske rimeligt for 16 diameters (: Og så i god stand!

      - Anne

      Slet