lørdag den 27. oktober 2012

Da fjernvarmen kom..



Jeg er en af dem, der i løbet af oktober måned både er hoppet i vinterjakken og uldstrømperne, og egentlig allerhelst vil have monteret en klaphat med varm kakao og et radiator-skilpaddeskjold på ryggen (hvornår er det lige de to ting opfindes? - kom så igang!), fra nu af og til og med februar, hvis jeg selv kunne vælge.
Men i tilfælde af, at det ikke bliver aktuelt med overstående opfindelser, har jeg brugt fødselsdagspengene på et par nye, foerede vintersko, til når frosten rammer. Mangler bare lige et par isoleringssåler, og så er jeg vist så helgarderet som jeg nu engang kan være (min forfængelighed holder hvertfald ikke til hverken til gulvvlang 90'er dynejakke, eller flyverdragt og vandresko ala "jeg elsker mine årlige vandreture på indlandsisen, og kommer ligefra SpejderSport") Det her må sgu kunne gøre tricket.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de støvler fra?? De ligner præcis sådan nogle, der ville hjælpe mig med at overleve vinteren!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber også de er vejen frem! De er købt i Damkjær Sko i Aalborg, men de har dem en to-tre steder derudover (:
      De er desuden af mærket SixMix og koster en plov (:

      - Anne

      Slet
  2. Jeg er ret sikker på, at jeg har et par, der er næsten identiske - bare i mat sort. De er SÅ fantastiske - købte dem sidste år, men de holder sagtens i år også.

    SvarSlet
    Svar
    1. De kunne hvertfald også fåes i mat sort, så mon ikke det er? Kunne hvertfald være dejligt, hvis det var - holdbare sko er virkelig værdsat, når man er på SU :D

      - Anne

      Slet