søndag den 7. oktober 2012

Begavet.



I løbet af ugen havde jeg inviteret godt selskab til en gang tortillias og Krummerne - det er nu to ting jeg aldrig selv bliver træt af. Noget andet jeg heller ikke bliver træt af, er at åbne fødselsdagsgaver - og det fik jeg mulighed for, da der pludselig blev trukket en stor firkantet pakke frem,  som jeg var så heldig indeholdte en bog, jeg længe har ønsket mig. Peter Pan! Øj, hvor jeg glæder mig til at læse den - og kigge billederne for den sags skyld, illustrationerne deri, er simpelthen så fine. Rygtet siger desuden at der venter mig endnu en gave idag, hvor jeg skal til aftenskaffe hos en veninde - tænk sig, så mange fine ting jeg allerede har fået, selvom jeg endnu ikke har holdt hverken fødselsdag endnu, for hverken venner eller familie. Jeg er en heldig loppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar