søndag den 30. september 2012

En perfekt dag

Min fødselsdag startede med sang, gaver og et hyggeligt morgenbord. 
Formiddagen blev brugt på shopping med Moar. Det var meget hyggeligt, så tiden gik mega stærkt. 
Efterfølgende tog vi begge med ud til vores forældre, hvor den stod på eftermiddagenskaffe og flere gaver.



YumYum - enorm kage-tallerken
Til aftensmaden kom vores Farfar forbi til aftensmad, som han selv havde sponsoreret, flæskesteg. Det var virkelig så mega mega godt! Til dessert vi min favorit, ris ala mandel.


 Det var den dejligste dag og jeg fik lige hvad jeg ønskede mig!

En bog jeg har ønsket mig længe, da jeg har de to næste i serien
Taske fra Zara 
Nyt til køkkenet
Flora skønheder

Blandede lækkerier

2 kommentarer:

  1. Uf nogle gode gaver- og mad hvor der er sovs og franske kartofler- det kunne næsten have været min fødselsdag:) tillykke og hvor er blomster-kaffekopperne VILDT flotte! :) Kh Mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, tak & tak! Kopper er nemlig virkelig smukke, og resten vat også bare helt yndlings og perfekt (:

      - Kit

      Slet