torsdag den 13. september 2012

Anti-ønskerier



På bloggen taler vi tit om, hvad vi ønsker os, og selvom overraskelser er velkomne, er det altså snart er vores fødselsdage, og i den anledning jeg gerne påpege hvad du ikke behøver ofre penge på at tage med under armen, når du (hvilket du jo har tænkt dig) afleverer din gave til mig d. 3 oktober:

  • Gavekort til en tungepiercing.
  • Bubber's selvbiografi.
  • En hund (eller en hest.. eller en kat.. eller nogen som helst anden form for kræ).
  • Klovn The Movie.
  • En session med Joan Ørting.
  • Fra Skrot til Slot holdet, væbnet til tænderne med småblomstret tapet, fattigmandssølv og Idé Møblers nyeste katalog.
  • Et års forbrug af karrysild.
  • Poul Pava stel, billeder eller voksduge.
  • En rullekrave-sweater.
  • Biblen.
  • Et overlevelseskursus med B.S som frontfigur.
  • Noget som helst fra Biva.

På forhånd tak

Ps. Har du købt en eller flere af disse genstande, kan du evt. overveje at forære dem til Kit, når hun fylder 26 d. 28., er sikker på mange er tingene lige er hendes stil.

4 kommentarer:

  1. Hvordan kan kæledyr være på listen?? Der er da helt sikkert noget, I har misforstået der... ;)

    SvarSlet
  2. Jeg tror aldrig lige at det med dyr bliver hverken min eller Kit's force (;

    - Anne

    SvarSlet
  3. puha angående kæledyr, så er det nok ikke mig du skal hjem til med 7 små nyfødte hvalpe der render rundt!
    Bubbers selvbiografi, det eneste spændende jeg kan huske om ham, var bubbers badekar.

    SvarSlet
    Svar
    1. Argh, nej, det er nok ikke lige stedet for en der er småbange for hunde (og alt andet med tænder) B-)
      Og præcis, Bubber er noget nær det mest ligegyldige menneske på jord, og stadig blive han castet som vært eller deltager til det ene program efter det andet, hvor han enten agere snerpet eller småhysterisk - jøsses (:

      - Anne

      Slet