tirsdag den 14. august 2012

Så langt, så godt.

Idag har jeg:


.. startet dagen ud på biblioteket, med at læse magasiner i en times tid..

.. vasket tøj til den forestående ferie.

.. spist suveræn, hjemmelavet pesto produceret af min moster

.. på min mors hjemmebagte brød, som jeg var så heldig at få en pose med hjem af.

.. Og nu prøver jeg, at peptalke mig selv at begynde at gøre rent, sørge for er ryddet op i køler'n og så småt begynde og pakke tøj sammen. Må hellere sætte noget pinligt pop på skruet op på volume 1 milliard, så er det lidt nemmere at tage sig sammen (der er nu visse fordele ved at være mandsopdækket af pensionister i sin opgang - her er de hvertfald udpræget døve.)

Ps. Sidder du med nogle gode forslag til restauranter, seværdigheder eller andet der kan opleves nær/i Side i Tyrkiet - eller hvis der er nogle lækre tyrkiske specialiteter, man ikke bør gå glip af, så sig endelig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar