mandag den 30. juli 2012

En skøn morgen



 "Spis morgenmad som en kongefrokost som en prins 
og spis aftensmad som en tigger"

At spise morgenmad som en konge, er nemt at overholde - resten kniber det til tider med at huske..

Hjemmelavet brunch er det hyggeligste, og her i ferien får den ikke for lidt. Jeg har haft dejligt besøg hele weekend, og det var bare vidunderligt. Nu går jeg ind i min sidste ferieuge, og ville ønske at jeg kunne strække minutterne til minimum det dobbelte. 

Ferie er og bliver himmelsk.

2 kommentarer:

  1. ÅRh hvor ser den brunch god ud! Elsker når der er en masse frisk frugt til :)
    Og de kopper er da så smukke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også bare så lækkert. Elsker bare brunch generelt.
      Tak, jeg er også vild af lykke over dem (:

      - Kit

      Slet