søndag den 1. april 2012

Slidt og træt



Lørdag var virkelig slem. Vi havde tømmermænd på størrelse med LollandFalster, og var helt til rotterne - det var faktisk næsten et mirakel at vi overlevede. Lange var så svimmel at hun ikke kunne stå/sidde op i mere end 3 minutter af gangen, hvor imod jeg havde så meget kvalme at jeg var nødt til at holde mig oprejst. Efter indtagelse af svinsk fryse pizza og 1000 liter væske, var det tid til at vandre hjem. Efter som mit tøj ikke var brugbart efter en aften med druk, var jeg så heldig at kunne låne et sæt nattøj som jeg kunne gå hjem i.. Det viser sig at ingen andre i netto er iført nattøj eller tømmermænd, så kan godt forstå at de kiggede så beundrende på mig, der slingerede forvirret rundt mellem hylderne.
Der var dog en mand der løb i træsko, så fik man også set det med. Nu vil jeg nyde resten af min søndag med kaffe, bøger og bagerier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar