onsdag den 11. april 2012

Mit liv i dag

Da jeg tidligere i dag, præsterede at klare et helt bad uden at dø, råbte jeg højt om at jeg både fortjente ridderkors og lottogevinst, men  indså hurtigt at jeg nok måtte nøjes med miraklet (= badet) i sig selv.. Som et plaster på såret valgte jeg at øge min tolerancegrænse overfor frisk luft, og jeg fik derfor lokket Langebobben til en hurtig kop på cafe Nova.  


Nu er jeg hjemme i sikkerhed. Resten af aftenen skal gå med afslapning under min nye gave, i morgen hedder det igen arbejde - håber på at kunne skræmme min krop rask via job.. Har fået tiltusket mig verdens smukkeste tæppe - hurra for at være forkælet.


Ps. Synes faktisk næsten at det er ulækkert, så god min mor er til at hækle.. nå, men i det mindste kan jeg så meget andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar