torsdag den 12. april 2012

Der var engang..


Mindstebarnet lagde her den anden dag dette billede af hende og jeg op på facebook - på billedet er jeg antageligvis seks år, og Babysnif x antal måneder gammel.
Hvor er vi dog søde og uskyldige.


Sådan ser vi ud idag, 15 år efter, og ikke meget har ændret sig - Babysnif er stadig forfærdelig nuttet at se på, og jeg kører stadig stilen med børnehaveklasse-klip aka pandehår. 
Jeg løfter dog ikke så meget på hende længere, jeg holder hende maksimalt, hvis hun fortjener at blive kildet.



2 kommentarer:

  1. hvor er hun sød som lille, da er virkelig forfærdeligt! KÆMPE nuttede kinder!
    I er så til gengæld bestemt ikke blevet værre siden! :D

    SvarSlet
  2. Ja, hun var(og er) udover alle grænser skrækkeligt bedårende (:
    Og tak skal du have B-)

    - Anne

    SvarSlet