onsdag den 1. februar 2012

Jeg fortryder alt.






Vær sød at fortæl mig, at jeg ikke er den eneste, der altid har synes at ham skuespilleren fra Love The Way You Lie-videoen med Eminem og Rihanna, er lidt af en frækkert. 
Altså, bevares, kunne da godt se han var lav på dværgniveau, lignede en abe med opstoppernæse og derudover agerede en smule småpsykotisk, men med alt det taget i betragtning, var han jo pæn nok for hans type. Altså helt ærligt, han var jo castet til at score Megan Fox - selvfølgelig er han lækker, tænkte jeg - det måtte han jo være.

Og det har jeg indtil nu synes, og skiltet vidt og bredt med.

Lige indtil igår, hvor jeg ser Ringenes Herre (for 117. gang) og indser at selv samme skuespiller spiller hobitten Merry! Han er castet til at spille blondt dværg!


Der er sguda ingen der synes Merry er lækker. Jeg trækker alt tilbage. Burde have gættet det ved højden. Satans også.

1 kommentar: