torsdag den 15. december 2011

Teater, Emil og pest.

To lækre kalenderpakker samlet


og hver for sig!


 


Har helt glemt at vise mine smukke pakker frem. Fik i weekenden det her helt vidunderlige julekrus fra Rörstrand, med Emil fra Lønneberg samt billetter til Jul i Piletræerne på Aalborg Teater.
Det var jeg så inde at se igår, hvilket var rigtig sjovt og hyggeligt - helt vildt flotte scener, og godt skuespil. Det kan varmt anbefales, selvom det vist egentligt er for børn B)


Ellers har jeg tilraget mig en god gammeldags omgang pest, eller det der ligner - er hvertfald ikke helt frisk - satser dog på at det gode gamle trick, med at ignorere sygdommen, må være det, der kurerer mig. To dage i sengen har nemlig ikke gjort det.

2 kommentarer:

  1. jeg tror du har ret med hensyn til ignorering af sygdom. Det er lidt ligesom om at sygdommen er den der mobber, og hvis du så ignorerer den længe nok, synes den ikke det er sjovt mere, og så forsvinder den! :D
    - ellers lækkert krus! jeg har et med mumi troldende ;)

    SvarSlet
  2. Det er netop også min teori - det virker til at det holder stik :D
    Og tak, er også glad for det, mumi-krus er også skønne <3

    SvarSlet