torsdag den 10. november 2011

Change of mind

Her har jeg siden jeg var lille altid hadet - altså, virkelig hadet! - Carmen & Babyface filmen fra 95. Den var mildest talt ekstrem pinlig og kikset, og jeg har kun set den en enkelt gang.
Og da jeg læste anmeldelser af den i dag, kan jeg godt se hvorfor, jeg syntes det: "Filmen fejler til gengæld i sin tungsindigt omhyggelige gennemgang af pubertetslivets genvordigheder. Det bliver til en ærgerligt overfladisk omgang, der drukner i klichéer. 
- Hvem i alverden kan dog holde den slags ud?
Men!
I dag har jeg så også fundet ud af af (efter ikke at have set filmen i minimum 10-11 år), at det er Rasmus Seebach der spiller Babyface! Hvad fanden er det for noget? Den må og skal genses!




- det kunne jo blive min nye yndlingsfilm B)

4 kommentarer:

  1. shit! - det har jeg aldrig lagt mærke til! Where too geeeettt!!!!

    SvarSlet
  2. Nemlig!

    Den må altså skaffes!

    - Anne

    SvarSlet
  3. Ej! Jeg kan huske, jeg også syntes den var vildt pinlig, men det her gør den da lige lidt sejere :-)

    SvarSlet